Menu Utama Pilih Lirik Lagu

Keampunan - Mirwana, Akbar

Keampunan

Lirik Lagu Nasyid Aku Tanpa CintaMu

Mirwana feat Akbar



Hafiz:

Tak ku sangka di malam ini tiada lagi

Purnama yang menerangi

hanya sementara

Berselindung balik awan

Diselebung kegelapan

Sehingga ku terpenjara



Lantas ku berlari jauh

Mencari cahaya untuk menyuluh

Jalan untukku pulang



c/o

Wahai Tuhan yang Agung

Kau Yang Maha Pengampun

Andai diri kau hukum

Itu keadilanMu

Ku pohon maghfirahMu

Ampunilah dosaku

Tempat untukku mengadu

Kasihani hambaMu



Izzat:

Tak ku sangka di malam ini tiada lagi

Purnama yang menerangi

hanya sementara

Berselindung balik awan

Diselebung kegelapan

Sehingga ku terpenjara



Di sinilah hakikatnya

Aku tunduk aku akur

Dengan takdirMu

Dengan takdirMu



c/o:

Wahai Tuhan yang Agung

Kau Yang Maha Pengampun

Andai diri kau hukum

Itu keadilanMu

Ku pohon maghfirahMu

Ampunilah dosaku

Tempat untukku mengadu

Kasihani hambaMu



Akbar:

Setiap janji seringkali aku mungkiri

Tidakkah pernah sekali Kau menjauhkan diri

Sedari mula tidak mungkin dapat aku lari

Dari ujian semua duga yang telah Kau beri

Walau hidupku penuh dengan dosa yang terpahat

Tidakkah Dikau anugerahkan ku secukup nikmat

Sungguh Kau lah Yang Satu

Itulah tiada selain Kau

Ku mohon sejahtera diri ini dunia akhirat



c/o

Wahai Tuhan Yang Agung

kau Yang Maha Pengampun

Andai diri Kau hukum

Itu keadilanMu

Ku pohon maghfirahMu

Ampunilah dosaku

Tempat untukku mengadu

Tempat untukku mengadu