Menu Utama Pilih Lirik Lagu

Aleh Hoem - Bergek

Lirik Lagu Aleh Hoem - Bergek


Timoeh cinta dari mata
Inoe keunoe ji troen lam jantoeng
Meusangkoet lam dada
Ku tak berdaya Saket alai hoem mmm
Haaa Timoeh cinta dari mata
Inoe keunoe ji troen lam jantoeng
Meusangkoet lam dada
Ku tak berdaya Saket alai hoem mmm

Lupa aku segalanya
Ku terpana aleh keupeu hoem
Ku korbankan segalanya
tutup telinga mandum ku peuhoem

Sungguh sakit ku teupue Kamu tak setia
Di keu mata berdua Aku kamu peu hoem
Kalau ku tahu diriku Leubeh goet loep lam toeng
Cukoep hina diriku Keupeu kamu peu hoem

Nyoe sang diriku teulah meu keupue Malunya aku
Ureung di sampeng mata keureuleng Hoe ku jak aku
Gara dirimu aku tertipu Seunyum manyum teu khem
Awai phoen gagah adek meutuwah Jinoe ka meupaleng

Palaknya aku tak mau tahu
Mandum ku pe hoem
Beginilah diriku Siapapun itu
Aleh-aleh hoem

Sungguh sakit ku teupue Kamu tak setia
Di keu mata berdua Aku kamu peu hoem
Kalau ku tahu diriku Leubeh goet loep lam toeng
Cukoep hina diriku Keupeu kamu peu hoem